Monday, June 13, 2011

Today is the BIG day!

Selamat Pagi!!! Bangun-bangun.....solat subuh semua!

Today is the BIG day....tau tak kenapa? Arini ialah hari exam aku yang aku sangat-sangat nantikan setelah 2 minggu bercuti. Haish...taktau laaa kenapa musim exam kali nie amatla malas untuk belajar. Why do i have to take this paper??? Arghhh.....2 minggu yang diberikan untuk belajar hanyalah dibazirkan dengan mengadap laptop sambil melayan facebook (xde modal pun sbnrnya), forum (gian nie duk mengadap website nih), blog (rajin sangat duk blogwalking, bookwalking xnk lak, ceit!), layan drama series. 


Banyak betol benda-benda yang aku kena hafal, alahai....dah laa aku nie jenis yang amat susah nak mengingat kalo bab-bab pelajaran nih! Kalo benda lain, kuat pulak ingatannya yakni 10 tahun lepas pun. (motif yakni?) Korang tau tak apa benda itu Kohlberg Teory, Turnbull Report, Tucker 5 Questions Model? Haishhh...banyak seyyy nak hafal-hafal nih. Menyesal aku tak study betul-betul. Dah takde gunanya, memang kalo fail kena salahkan diri sendiri je. Sape suruh malas???


  

Anyway, wish me luck even though I know that I will "pass" this paper with flying colors not with flying kicks from my parents. 

2 comments: