Saturday, January 8, 2011

Back to College!

Selamat berhujung minggu!!!

Arini bermula kehidupan aku kembali ke kolej. Tp part time je tau. x penah-penah aku masuk private college ni, yela....x mampu. tp bila firm dah kasik sponsor suruh proceed dgn professional paper, bila lagi kan kan kan.... we been give 2 choices, samada sunway college or taylor's college. So.....nk tau ape pilihan aku?

kene skrol bawah.....



bawah lagi.....






tadaaa........ 


ade sebab tertentu mengapa aku pilih taylor's college. tp biarlah rahsia.....hahaha. 

jom tgk ape yg ada kt sini.....joms! 

bangunan yang moden....i loike!

depan tasik ok!

red carpet utk student pergi kelas....kelas kn??? hahaha


bahagian atas tu adalah hostel pelajar


one of the lecture hall, facing the lake! nice!!


my classroom is in one of the blocks.

dataran


starbuck ok!!!
apa macam? menarik kan.....kat sini ade macam2 kedai ada.....starbuck, baskin robbins, old town white coffee dan lain-lain. 
Agenda hari ini hanya orientasi mengenai course yg bakal aku hadiri mulai minggu depan....betul ke aku ni? 
Papepn....aku harap aku menjadi rajin dan berjaya...xnak repeat2 nih! tensi. 

Wassalam.....

1 comment: