Thursday, November 1, 2012

Where is my Photobook???

Assalamualaikum!!!

Aku saja tulis sebab busy dengan kerja, tapi macam nak cilok kejap jenguk blog dan tulis pasal photobook Krabi aku yang tak kunjung tiba. FYI, photobook ni aku order dari company Photobookmart. My advice, jangan beli any promo atau buat photobook dari Company nih! Sebabnya customer services sangatlah tidak membantu, lambat, software photobook dorang susah plus nak buat additional payment pun banyak songeh! Kualiti pun tak brape elok. 

Semalam duk godek-godek fanpage dorang kat facebook. Terjumpalah nama company ni. Dorang tak kasik anyone post status kat wall dorang. Kiranya dorang dah disable status. Kiranya dorang je boleh post, customers takleh nak berinteraksi dengan dorang. Tapi aku sempat csi, ada status tu ramai gakla yang complain pasal company and services dorang tawarkan. Rata-rata macam tak puas hati. Ni sempat aku snap untuk korang tengok. 

Maka, berhati-hatilah korang! Aku lepas ni confirm takkan beli dah dari Company ni! Choy sangat! 

Papepun, Happy November guys!





Till then, wasalam.


12 comments:

  1. Keke semua medium nampaknya uols meroyan. Choyyyyyy! Oklah daniel craig.. eh dannyy. Hahahh

    ReplyDelete
  2. bertabahlah John! oleh itu mari kite sokong Photobook saja!

    ReplyDelete
  3. krabi plak tuh?
    nooooooooooooooooooooooooooooooooo

    ReplyDelete
  4. tidak guna punya syarikat. menipu duit kawan saya.

    mari bakar.

    ReplyDelete
  5. tu yang takot nak beli offer kupon selain dari co photobook walau harga nya lagi murah ..

    ReplyDelete
  6. salam

    @john - mana komen kau! komen tu yg plg epik ok! capslock ag! muahahaha~

    ReplyDelete
  7. laa...kalau dah tak bagi orang komen,apa gunanya fanpage...tak boleh pakai nih...

    ReplyDelete
  8. HAMPEH BETOL MENIPU KAWAN SAYA NI. JANGAN BELI KAT KOMPENI TU LAGI!

    ReplyDelete
  9. memang takde kualiti lah photobookmart ni...kertas dia macam majalah lama2 je..tak nk dah beli...

    ReplyDelete