Thursday, February 16, 2012

It's time for India!

Assalamualaikum.... 

Entry ni pendek je, just nak kongsi kegembiraan aku sebab cuti ke India dah verbally approved! Alhamdulilllahhhhhh sanagt-sangat. Sekarang ni tengah senyum sampai ke telinga. Now, i need to plan my workload properly so that can meet the dateline. Cuak nak mampos ok nak bagitau boss pasal benda ni. Kang tak pasal-pasal dia cakap camni "keje cincai, tapi travel nak!" LOL. Nak buat camne kan...redha jela. Slow talk dan bercakap benar selalunya akan berakhir dengan kemanisan walaupun akan terkena pahit sebelum manis.

Sekarang dah boleh counting days dan jugak buat planning. So far, tiket train dah beli. Cuma accommodation and nak finalizekan itinerary je nanti. Yela, flights aku untuk ke India kan ade perubahan dek kerana kegatalan AirAsia membatalkan penerbangan pada hari aku berlepas pergi dan pulang. So, dah kene pegi sehari awal dan balik sehari awal. 

Papepun, aku nak mengucapkan jutaan terima kasih kepada sesiapa yang mendoakan aku supaya dapat keberanian dan kekuatan untuk bagitau boss aku dan boss aku approved kan cuti aku itu. Semoga semuanya berjalan dengan lancar. Doa kalian sume akan saya bawak ke mati, you know who you are. InsyaALLAH...


JAI HO!!!

Till then...wasalam... 

23 comments:

  1. takde nama takleh kira!!! hahahahaha


    Yes! lompat! lompat! alhamdulillah :D

    ReplyDelete
  2. @Janggel & MasMZ,
    alhamdulillah....xtau nak cakap ape. lega yang teramat!

    ReplyDelete
  3. Lalalal dengki la tu, yg penting first!!!

    Ayat last tak bleh blah....ala2 ucapan retissss.

    YEAYYYYYYYYY AKHIRHNYA SEMUA DAH DAPAT COTI!! walaupun memasing penuh gaya sendiri nak mintak cuti ngan bos hehehhee...kenangan manis betol.

    ReplyDelete
  4. Chaloh chalohhhhhh..tahniah john!! aku tgh tunggu turn aku plak hehehe doakan aku yek..lalala

    ReplyDelete
  5. syabas bete!

    cepat update itinerary, i nak tiru ;p

    ReplyDelete
  6. aku baca je JAI HO tu terus aku geleng2 kepala menari! hahahaha!

    yeayyyy! alhamdulillahhhhh!

    skang aku plak kena warn ngan bos aku..."Ha? Cuti? Jangan la amik lama2...patu jangan la slalu travel..."

    LIKE WTF!!!

    ReplyDelete
  7. John
    welkome to india..(sambil mengeleng-gelengkan pala....)

    good..akhirnyerr!!! dpt cuti..
    yes!!

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah. tahniah bro!!! hehe. akhirnyaa berjaya gak dapat kelulusan cuti. heee

    ReplyDelete
  9. jon,suka tuka2 baju skang nih.heh.gi India,wow..tak sabar nak baca blog awak pasal india nanti.beli kain sari banyak2, buat jual kat sini sebab sana murah.ehehe.

    ReplyDelete
  10. hahahaha xbleh blah! xdek nama xbleh claim first! ahhahahahhaha

    nk magnet Indiaaaaaaaa!!

    ReplyDelete
  11. Congratz, John! Glad to hear that your leave is approved. Saya paham kerja sebagai seorang auditor because I used to be previously. Sekarang walaupun saya bukan auditor, tapi susah nak melancong bulan March-July sebab kebanyakan kawan-kawan saya masih kerja sebagai auditor.

    Anyway, have a great trip. By the way, cantek lah kau punya blog header. Rajin lah selalu tukar. Hehehe

    ReplyDelete
  12. terima kasih sume atas sokongan anda semua! tanpa anda semua, siapalah saya di mata anda semua.

    ReplyDelete
  13. ceh bajet ucapan retis! muahahaha

    ReplyDelete
  14. hek elahhhh..statement ko John..memang retis abis hahahahhaha

    ReplyDelete
  15. @Na & Janggel,
    Motif nak memerli? jeles ler tew...sila belajar dgn aku ye...kekeke..

    ReplyDelete
  16. India kat mane? Bila? Nanti tangkap gambar byk2 ye!

    ReplyDelete
  17. @Tropical
    thank you!!! ;)



    @Naramas Aman,
    kat golden triangle je nnt. insyaALLAH..mengharapkan cuaca cerah dan langit biru nnt. amin...

    ReplyDelete
  18. Gatal2 AA tu yang sedap di beli khennn? hahaha.

    Kalu blh, tlg balas dendam kat pakcik yg pukul aku tu ahaks.

    ReplyDelete
  19. nanti kim salam ngan shah rukh khan ye....:)

    ReplyDelete
  20. semua resit flight travel ni bole tolak utk kurangkan cukai thn ni x, if yes..all the way thn ni!

    ReplyDelete