Friday, August 26, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!

Assalamualaikum.....

Tahun ni sebagai raya aku yang pertama sebagai blogger, aku nak wish kepada semua pembaca-pembaca dengan.... 

 -------------------------------
 ----------------------------
 -------------------------
 ----------------------
 --------------------
------------------
----------------
--------------
------------
----------
--------
------
----
--


Semoga Syawal kali ni membawa seribu satu kegembiraan untuk kita semua untuk bergembira disamping sanak-saudara. Jangan lupa beli mercun banyak-banyak tau bawak balik kampung! Aku still mencari kat mana nak beli nih, plan nk kasik letup 1 kampung! Hahaha...best woooo...jangan ada yang putus jari lak. Aku nak susun semua jari tangan aku untuk mohon maaf kepada semua readers kalo ada entry-entry aku yang mengguris hati sesiapa ke pape jela. Aku hanya insan biasa, semua kelemahan datang dari aku sendiri dan segala kebaikan itu datang dari Allah S.W.T.


Akhir sekali, kalo ada sesiapa kat Kelantan tu, jom gathering! Hahaha....bawak kereta elok-elok, kalo ngantok berhenti tido dlu, yela nak minum kopi pree kat Petronas dah xleh puasa! InsyaALLAH, aku akan menyusul di highway pada pukul 3.30 pagi esok.


Till then...wassalam ^_^


9 comments:

  1. Salam

    Selamat Hari Raya...Maaf Zahir dan Batin. Semoga ceria selalu dan dapat tulis entry yang best2.

    ReplyDelete
  2. salam Eid Mubarak! selamat memeriahkan karak highway :)

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya dan selamat jalan. .Zany.

    ReplyDelete
  4. lagi sekali aku dtg ucapkan selamat hari raya utk ko. ekekeke...woh drive kul 3.30am ke? jaga2 cik salemah...eh tak kot..bln posa ni dorg kena ikat kot. hihihi

    dan maaf zahir batin!

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya Aidilfitri!
    maaf zahir batin..

    mai la Glasgow.. hihi..

    =)

    ReplyDelete
  6. @Janggel,
    Selamat Hari Raya jugak bro...drive carefully! Wlpn kampung ko dkt je dgn KL. hihihi...


    @MasZuber,
    Salam Aidilfitri! Moh kita ramainya McD Gombakkkk time sahur nih! Hahahah


    @Fatt,
    Thankss fatt, salam aidilfitri jugakkk...insyaALLAH xde pape, ni aku tgh tggu kwn aku mai amek aku kat umah ni...


    @Iwa,
    Selamat Hari Raya Iwa!!! Tggu aku smpai Glasgow...kuikuikui


    @Zany,
    Selamat Hari Raya!!! ^_^

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari Raya to you! Have a great celebration during this raya festival.

    Do check out my blog today at 8pm. A small but sincere wishes to you and others bloggers. Hehehe

    ReplyDelete