Thursday, October 6, 2011

A Suprise from Paris!

Hellloooo guys! 

Arini tak macam hari biasa, aku balik awal dari kebiasaan. Tup-tup kawan aku tolong bukakkan peti surat kat umah ni ade 1 bungkusan dari obersea. Tapi tengok bukan surat sebabnya berisi. Hihihi... YA ALLAH.....terkejut giler babas punye ade a few souvenirs yang dikirim oleh kawan aku yang belajar kat Glasgow, Scotland. Die pegi jalan-jalan musim panas kat sana. Memang terkejut giler aku, sumpah tak sangka kot! Thanks a lot Wan! Ingat jugak ko kat aku. All those fridge magnets sangat-sangat cuns ok! Aku dah letak kat peti sejuk umah aku dah. All those postcards and keychain. Love it! Dah masuk kotak khas dah. Hihihi....InsyaALLAH, 1 hari nanti akan ku sampai jugak tempat-tempat yang dah ko pegi.









Till then.....gudnite peeps!

7 comments:

  1. Itu Disneyland Paris fridge magnet saya pun ada. Sama macam saya beli punya.

    Cantek gila lah semua fridge magnet dan keychain kawan anda bagi. Your friend is so kind and generous :D

    ReplyDelete
  2. haish jeles! banyak betol org kirim barang! :p

    ReplyDelete
  3. diana, i didnt expect u to write in malay :D cute siut! hahahaha!

    ha john, meh pass kat aku skit hahahahaha! gile kuasa!

    ReplyDelete
  4. Iwa,
    hepy mode!


    @Kemang,
    cantikk gilos kemang!


    @Diana,
    u pun ade ke?? hahaha.....cantik giler ok! i knw, i didnt expect that he wud buy all these things for me! thanks again wan!


    @Janggel,
    Alhamdulillah...sumenye tak sangka2.


    @Biqque,
    sooo cute jugakkk! hahah...ko nk jugak ke biqque? tggu aku pi sana dlu ok! hahahah

    ReplyDelete
  5. wah semua cantik2..jeles terbabas2 nih..

    ReplyDelete