Wednesday, July 4, 2012

Kathmandu : Micro Fibre Towel (SOLD OUT!)

Assalamualaikum!!!

Updates: Terima kasih kepada semua sebab sudi beli aku punye towel. Yang berjaya tahniah diucapkan. Sila emailkan alamat anda kalo nak aku pos tapi bank in duit dulu ye. Sape-sape nak COD, sila bagitau lokasi mengikut email yang telah dihantar. Kalo nak belanja aku makan pun boleh sebagai upah hantar. Hahaha. Kepada saudara Arin, sila emailkan kepada saya alamat anda. Sekian...

Nak update senarai nama yang dah order yang nak micro fibre towel ni. Alhamdulillah...sangat memberansangkan. Terima kasih! Nanti aku akan email setiap seorang untuk update cara untuk aku kasik. Nak senang, baik cash on delivery (COD) terus. Takyahla aku susah-susah nak balut bagaikan. Kalo jauh tu, aku dengan gembira pegi poskan. 

Ni senarai nama yang dah tempah: 

Soft purple:
1. MasMZ
2. MasMZ
3. Janggel
4. Chawanna
5. Husni
6. Green
7. Rozita

Baby Blue:
1. Mazni
2. Masviona
3. Kak Coco
4. Syieda
5. Yaya Ita
6. Mf_j2002
7. Izza

Soft Pink:
1. Kawan Kak Anash
2. Jaja
3. Missz Nur
4. Wati Lumut


TAWARAN AKHIR! ADA 3 HELAI LAGI UNTUK DICEKAU OLEH ANDA! 

ADA 1 SOFT PINK (Rara)
ADA 1 BABY BLUE (Arin)
ADA 1 SOFT PURPLE (Forex)

SIAPA-SIAPA YANG NAK TU, SILA DROP KOMEN SEKARANG JUGAKK!!! HARGA HANYA AUD28 = RM90 UNTUK SEHELAI!!! TIDAK TERMASUK HARGA POS.

13 comments:

  1. @Rara,
    nnt i email u ok! thanks!

    ReplyDelete
  2. wah menarik..
    nak oder pun kena tunggu elaun,, hu~

    ReplyDelete
  3. kalau ade gi i nak yg purple.

    thks /forex

    ReplyDelete
  4. Kalau ada nak satu.. Apa2 kaler pun takpe (rasa mcm terlambat lagi.. adui)

    ReplyDelete
  5. available lagi tak?..soft purple (if available or any color..thanks..

    -Afzan-

    ReplyDelete
  6. saya nak warna biru kalau ada lagi...email,
    lina_78my@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  7. aku nak danny yg color biru tu ! plz jual kat aku.. plz plz...

    ReplyDelete
  8. hahaha...
    tak bleh blah kata "tahniah"
    hahaah
    ....(lenkali...beli byk2 siap sign Mou dgn kilang towel tuh..hehe)

    ReplyDelete
  9. ohh sun, at its glorious! you made me wanna go GC.
    salam from UK.

    ReplyDelete