Saturday, July 13, 2013

Photobook : Krabi has arrived!

Hellooo!!! 

Ni photobook yang terakhir aku buat dan yang dah siap. Tinggal lagi 2 photobooks yang perlu aku siapkan. Maybe 1 untuk Surabaya dan lagi 1 untuk Singapore (maybe). Tapi tu la... kekangan masa nih menyebabkan aku malas nak buat. Dah la expiry date bulan Mei nih. Harap-harap boleh extend je... 

Actually, ni photobook Krabi yang kedua yang aku buat. Yang pertama dulu... biarkan ianya menjadi sejarah sebabnya antara yang paling buruk yang penah aku buat. Malu nak tunjuk sebab memang huduh! Tapi disebabkan aku beli voucher dari Groupon Malaysia dalam 10 photobooks semuanya. Why not aku buat balik photobook Krabi ni. Same case with photobook New Zealand. Kiranya kali ni buat sehabis baik punyelah! Gigih punye pasal... yang lama dan huduh tu ape aku buat? Buat bungkus nasik lemak 50sen ke? Hahaha... tidak ye kawan-kawan.. aku masih simpan. Buat dengan duit tuh.. takkan nak buang macam tu je? Membazir amalan shaitonnnnn... 

Hasil untuk photobook kali kedua untuk Krabi? Mari kita saksikan... 











Till then... happy photobook-ing! 

6 comments:

  1. ntahnyer?
    tapi sama versi mcm akak punya,kan?

    (thanks)

    ReplyDelete
  2. aku pun nak siapkan cepat-cepatla, due date hujung bulan ni, padahal beli tahun lepas lagi...tengok ko punya wat pedoman, hehe...

    ReplyDelete
  3. sanggup buat dua kali tu! baik ko tlg buatkan utk mak esah :)

    cantek!

    ReplyDelete
  4. gila aku tak pernah terfikir nak buat photobook macam ni.

    bila family/kawan-kawan tanya nak tengok gambau jenjalan, susah payah tunjuk dalam PC.

    haha. thanks for the idea bro!

    ReplyDelete
  5. wah wah.. been searching for nice photobook nih.. jumpe sni plak .. ni buat sendiri ke?? mcm takleh digest ilmu kepala otak ni jap, sebb tengo gambr shantik semuaaaaa.....

    Ini membuatkan i mahu menggigihkan diri untuk membawa DSLR bejalan dan tempah tiket.. haha

    ReplyDelete