Friday, August 2, 2013

Harian Metro : Bukan Sekadar Angan-Angan

Assalamualaikum!!! Salam Jumaat untuk semua! 

Saje nak share sisipan hari ni dalam Harian Metro. Terima kasih kepada Cik Farhana dari Harian Metro atas artikel yang disiarkan. 

Jangan lupa beli tau! *perasan tak abes nih*


Ok thanks bye! 

25 comments:

  1. seriously skydiving? cool!!!

    ReplyDelete
  2. Lps baca paper metro, terus buka blog u..nice! Good info and keep up the good work.

    ReplyDelete
  3. Lps baca paper metro, terus buka blog u..nice! Good info and keep up the good work.

    ReplyDelete
  4. Arghh..makin glamourus rakan JM sorang nih..skrg jugak nk g beli..

    ReplyDelete
  5. Tahniah Encik Henry...*mintak sign utk kali ke3* :D

    ReplyDelete
  6. Pantas!!!..dah beli dan baca...glamour Jaggel ngan Maz...Kak Anashh..mana kamu heeee

    ReplyDelete
  7. pasni x cukup tangan la utk sign otogerap hehehe...tahniah..!!

    ReplyDelete
  8. #untungla lagi dua org tu muka masuk paper...kami2 disini terpaksa bakar sisipan akhbar itew...pfft!

    ReplyDelete
  9. hebakkk !

    nak otograp belakang telinga !!!

    ReplyDelete
  10. famous amous orang tu! waa... teruskan berkarya! hehehe

    ReplyDelete
  11. Tahniah...kena pegi cari ni japgi

    ReplyDelete
  12. jom biqque...
    .....(pegang mancis api)...


    JM...
    akak pemalu...
    dibelakang tabir aje

    JOhn,
    (sudah le..tak abis sengeh lagi le tu..hahahah)



    ReplyDelete
  13. congrats!! lepas ni makin fofuler la! hehe

    ReplyDelete
  14. Tahniah.. berkat bulan pose mcm nie.. memang idol untuk para traveller lah.. hahahaha.. :P

    ReplyDelete
  15. Tahniah john...waaaa makin fofular la org tu...Sekarang jugak nak pi carik harian metro !

    ReplyDelete
  16. dah 3 kali tak silap masuk paper ni

    memang kena mintak autograph ni... hehe

    btw, congrate!

    ReplyDelete
  17. untunglaaa..papepom tahniah broo

    ReplyDelete
  18. aite .. Tahniah lah dah berjaya jadi artis =))

    ReplyDelete
  19. Tahniah...keep on travelling!!!

    ReplyDelete
  20. Cewah! Harian Metro pulak! Lepas ni Harian apa pulak? :D

    ReplyDelete
  21. masuk metro la pulakkkk..

    tahniah....keep up the gud work!!

    ReplyDelete