Friday, August 2, 2013

Featured | Harian Metro (Ogos '13)

Helo! 

Arini bertarikh 27 March 2015, tapi entry ni actually berkaitan dengan artikel yang telah diterbitkan oleh Harian Metro bertarikh 2 Ogos 2013. Perghhh! Giler punya lama peram cerita. Hiks. 

Actually, sebelum aku terlupa yang aku penah featured dalam Harian Metro ni, baiklah aku publishkan kat blog ni. Untuk tatapan di masa tua nanti. Kot-kot la time tu dah terlupa. Seingat aku, interview untuk artikel ruangan blog ni aku buat kat KLCC time tu bulan puasa. Gigihkan! Hahaha terima kasih kepada wartawan Hajah Farhana sebab sudi datang ke KLCC time tu. Yela, aku kat client. Nak jumpa kat tempat lain, macam payahkan. 

Aku rasa keratan akhbar ni aku ada simpan kat rumah dalam bekas. Harap tak reput la dek kene gigit ke ape. Hanya ada gambar ni je dari instagram untuk tatapan semua.


"Bukan sekadar angan-angan" 



Till then..

Bye!

0 left their thoughts:

Post a Comment