Saturday, March 28, 2015

Featured | Majalah "Ibu & Anak" (September '14)

Assalamualaikum! Salam hujung minggu kepada anda semua! 

Aku? Sabtu masih lagi hari bekerja. Ahad je aku cuti. What to do. Kuli je aku nih. Nak demand lebih-lebih lak kang kene balik Malaysia lak. Hahaha ;p

Anyway, ni cerita dah berkulat! Patutnya aku keluarkan September tahun lepas lagi. Ntah macam mana ntah terlupa sampailah semalam. Nasib baik aku tak delete lagi email dari kakak wartawan tu yang ada gambar artikel yang dia tulis pasal Kaki Berangan. 

Hahaha masuk majalah lagi! Walaupun aku rasa majalah ni macam takde kaitan sangat dengan travel blog aku punya ni. Kalau blog aku ni berkaitan keluarga ke apa, rasa macam kene la skit. Tapi travel blog kot! Hahaha tapi takpe. Dah datang peluangkan. Takkan nak kekwat lakkan. Ahaks! 

Okla berpeluang featured untuk 2 muka surat dalam kolum "Ubah Angin" dalam Majalah Ibu & Anak. Terima kasih kepada Cik Mastura Burhanuddin atas artikel ini. 

Jangan berebut pegi kedai sebab majalah bulan September 2014 dah takde! Hahaha 

Thanks again! 




Till then...

Bye!

16 comments:

  1. ini baru di katakan blogger femes!

    ReplyDelete
  2. Terbaik! Congratulations! Nak tengok la nanti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengs! kau pun apa kurangkan. dah byk featured dah. ;)

      Delete
  3. Wah semakin Mantop Kaki Berangan ni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha tak brape nak mantop pun prof. skit2 je. ;)

      Delete
  4. hamboiiii.. sampai ke UK auditor majalah kejo... Femes habih ni..

    ReplyDelete
  5. Assalam john,
    tahniah yer dik :)
    uols memang patut pun featured dlm magazine tau3 :)

    ReplyDelete
  6. perati je dari jauh ...
    hahahah

    ReplyDelete
  7. Mantop betul. Memula tadi ingatkan jadi bapa (tiba-tiba) lol hahaha rupanya ada bab travel juga dalam majalah tu.

    ReplyDelete
  8. Terbaik lahhh. Smoga blog terus success!

    ReplyDelete