Thursday, May 19, 2011

It's Full House!

Selamat Pagi! Aku tak boleh nak lelapkan mata kalo selagi tak masuk pukul 3 pagi! Adoiii.......camne nie? Penat seyyyy...

Anyway, meh aku ceritakan pasal Full House. Korang tengok drama korea tak? Haa.....dulu aku tengok drama Full House sampai banyak kali la jugak. Hihihi...sampai lost count dah. Cerita dia not bad pastu tu heroin dia...ahalai...comel! Korang lak ada tengok tak? Kalo tak silap aku tahun 2007. Mmg femes abes laaa...


So, bila terbitnya minat mendalam kat korea ni, aku terjumpa lak Restoran Full House ni. Ada terbaca kat blog orang lain. Tengok tempatnya cam best dan menarik. Maka dengan 1 hari yang tenang, aku pun ajak la kawan2 aku yang minat cerita ni ikut sama. Motif? Hahahaha...saje je. Aku pegi ke cawangan Ara Damansara kat kompleks NZX. Mula-mula pening jugak la nak cari tempat ni. Entah mana-mana je. Alhamdulillah...jumpa jugak. 

Alamat: 
C-G-11
No.2 Jalan PJU 1A/41B,
Pusat Dagangan NZX,
Ara Jaya PJU 1A,
47301 Petaling Jaya

Untuk pengetahuan semua, cawangan restoran ini juga dibuka di Sunway Pyramid, Jalan Yap Kwan Seng, dan juga di Sunway Ginza. Pandai-pandai la ye cari. Hihihi. So far, aku duk baca review yang ada kata restoran ni hanya berlandaskan interior designnya yg menarik tapi tapi makanan yg disediakan adalah so-so sahaja. Bahkan, servisnya juga agak slow atau dalam bahasa pasarnya, Lembap! Tapi, berdasarkan pengalaman aku, ianya tidaklah seperti yang diperkatakan. Aku pegi time lunch. So, ada set menu untuk lunch dan harganya berpatutkan. Kalo amek ala-carte agak terkincit jugakla nak bayar nanti. Set ni ada appetizer, main dish, drink plus desert. Harganya kalo tak salah lebih kurang RM16.90 untuk 1 set. Ok la kan. 

Jom layan gambar-gambar yang sempat aku snap...


Konsep restoran ni macam kedai+restoran kerana di dalam nya juga terdapat barang-barang pameran yang boleh di beli seperti barang perhiasan rumah, aksesori dan lain-lain. 

Ini ialah menu.bukan buku komik!
Biru untuk lelaki, merah jambu untuk perempuan
Keadaan lain di sekitar restoran ini. Bagi aku, restoran ini sangat-sangat untuk pasangan-pasangan yang mahu datang untuk dating. Romantik ok!




Okla....nk tido daaa....Gudnite!

4 comments:

  1. mcm best. boleh la try nt. hehe

    ReplyDelete
  2. memang best tempat ini. harga pun affordable.

    ReplyDelete
  3. chup.chup..halal ke ni? ritu nk g mkn gak tp x de halal..just ckp no pork je..trus x jadi..ngah3..citer full house ni ak lyn time 2005 lg..curi2 tgk padahal musim xm =D

    ReplyDelete
  4. i suka giler cite ni... suka giler giler giler..

    ReplyDelete